Senaste Inlägg

över trött...

fattar inte att det ska vara så jobbigt att vara trött...
jag menar fast än e så trött så kan jag liksom inte lägga mig å koppla av..
huvve bara surrer hela tiden..
om allt å inget.
Tänk dig själv att försöka sova när tankarna bara döner iväg..

"undrar om det e kallt i morgon, jag skulle nog ha tvättat, aha det måste juh vara så...
thats the way i like it aha aha, undra om han kommer nu då, åt jag nåt idag?, jo det gjorde jag..,
shit hur mycket är klockan...tre!!??
va f-n.!!
.måste sova måste sova...
return, ja jusst ja den gamla gruppen.., hoppas denna julafton blir bättre...
wiii...om 2 veckor åker jag...
fan skulle haft en skrivar kabel..."

men fatta det går inte sova..
jaa räkna får!!

1..2..3..haha det fåret var naket...
4...5...6..hmm...det var längesen...
7...8...9...
jag ger upp...

....zzzzzzzz.....

psyket nästa?
jaa...jag tror det...

god natt!



10 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2008-08-17 @ 21:00:09

Haha... du får ju in humor i det jobbiga.

Du får prova det gamla beprövade tricket.... Varm mjölk o direkt i säng. Lyssna på en avslappnings CD kanske ??

Kramar i massor hoppas du somnar gott i kväll.

Och ett tips ! Stäng av datorn TIDIGT !! Vet själv när jag spelade betapet innan sängdax... Svårt att sova och när jag äntligen somnade så drömde jag mardrömmar....

Postat av: Tessan den 2008-08-17 @ 21:14:46
http://tessan79.blogg.se/

mmm...vet precis hur de är...å så paniken av att inte somna när man vet att man bara MÅSTE somna..usch

Postat av: Anonym den 2008-08-17 @ 22:39:47

Ja man känner igen sig....

Hoppas du kan sova i natt, annars får du räkna fler får..

Kram å puss

Postat av: Anna den 2008-08-17 @ 22:41:25

Det var jag... hihi!! jag är för trött tror jag;) zzz

Postat av: Sara den 2008-08-18 @ 06:59:41

Jag ska prova med det där, men dricka mjölk e tyvärr inte min heta sida direkt.

Bara gott i kaffe..;) Men allt e värt ett försök.

Måste tillägga bara att jag somnade strax efter åtta igår och vaknade till en gång i natt bara :D.

Sen somnade jag om:)hohooo

puss!

Postat av: Spanjoren den 2008-08-19 @ 01:27:24

Sara,Sara!.Tranquila,sabes que nos veremos pronto.Besos..

Postat av: Yvette den 2008-08-19 @ 20:02:11
http://vettans.blogg.se/

HA HA..ja va säger man..känns igen de där!!!

Postat av: Sara den 2008-08-19 @ 20:08:44

Jaa, skönt att höra att man inte e ensam med det eländet;)

Postat av: du.. den 2008-08-19 @ 22:51:41

kom ihåg att sätta DIG själv först ibland oxå å inte försöka vara alla andra tilllags gumman.

våga visa vem som bestämmer..underbara du..P

Postat av: Sara den 2008-08-20 @ 00:29:00

Du...

Du har nog rätt...jag har hört det där förr...

men hur..?

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback