Senaste Inlägg

jaa...

jag var juh ledig idag...
och jag tänkte sova lite å så men...
eftersom fritids var stängt och Henrik skulle jobba så fick
jag hämta barnen.
Älskar mina små, men jag hade sett fram emot att sova lite.
Blev iofs piggare när de kom, för de livar juh upp lite :)

Det blev en snabbis på stan och
sen hem  för att plocka några blommor...

Det var inte mig de tänkte ge blommorna heller...


sen letade vi oss ut till vallsta skogen...
Men vissa började må dåligt i bilen så vi var på
väg hem igen.
Men...
efter lite frisk luft nån glass å dricka
så verkade det bra igen ;)
Vi kunde lämna blommorna :D

stannade på en kopp kaffe:)
och vi hann med en snabb visit i Jennies nya hus,
innan vi åkte hem och jag
lämnade kidsen till Henrik igen...

Nu e det väl typ miss i nassa, och jag ska göra
ett sov försök, igentligen vill jag nåt helt annat...

puss å god natt!



4 Kommentarer

Postat av: Ragnvi den 2008-08-20 @ 14:57:31
http://rankans.blogg.se/

Hoppas du sovit gott!?

Postat av: Sara den 2008-08-20 @ 18:20:33

gjorde inte det men kanske gör i natt ;)

Postat av: Anna den 2008-08-20 @ 18:28:11

Vilken tur du blev piggare då.. =)

Dålig mottagning i vallsta skogen ... Bröts ju då när vi pratade =)

Kjam

Postat av: Sara den 2008-08-20 @ 20:05:19

hehe..jaa, men det var inte jag som vart dålig...

krami:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback