Senaste Inlägg

Classic car week del - 2

På tisdagen, då den stora cruising dagen var
 lämnade jag mina barn till Marianne.
Tack så mycke för att de fick komma:)
Vi åkte till Borlänge och då passsade Tessan och jag på att shoppa lite :)
Sen var det bara att åka tillbaka till campingen och svira om till våra
fina klänningar och lite rött läppstift;)

Rokabilly girls:)

 
Vi festade med några Arbrå bor innan vi gick ner
på byn. Där träffade vi på våra grabbar som plockade upp oss:)
Vi cruisade hela natten och vi hade sjukt kul!!

ingen av oss var särskilt nykter...
´
En trubadur hoppade in i bilen en sväng :)
Vi hade såå mysigt!
Den natten fick vi sova med grabbarna i Leksand...
jag somnade väl inte förenns tidigt på morgonen...

Dagen efter vaknde vi vid tio tiden och var lagomt mör.
men det var inte bara jag som var lite bakis...

vi kände inte oss allt för pigga när vi skulle åka och titta på monster truck racet..

coola bilar:)

Efter att ha stekts i solen ett par timmar så fick vi nog
och åkte till stranden och busade lite;)

Micke hittade en gammal camping stol i buskarna:)
En härlig dag var det:p
När vi badat klart fick vi skjuts till campingen och där gjorde vi oss i ordning för
parken. Så vi festade lite och gick dit.
Träffade mycket trevligt folk och blev bjuden på allt där inne tror jag:)
Var på väg på efterfest med men lyckades ta mitt förnuft till fånga,
för det var juh en morgondag med...

Dagen efter hämtade jag mina barn nära Ludvika.
Fick springa några varv på campingen och äta en jätte frulle innan
jag blåste grönt. Men jag lyckades i varjefall :)

När jag hämtade ungarna hade de såå söta tröjor på sig!

go jänterne:)
Tack Marianne för allt!

Åkte hem och hälsade på goaste Brittan en stund.
Det var så skönt att få vila lite och sen att få sova i sin säng!!
För dagen efter åkte jag tillbaka till Rättvik :)
Sista kvällen och rockabilly night!

fin campingen ser ut...
Tyvärr svek vädret oss sista kvällen, så vi fick åka upp cabbat i Mickes plymouth fury..
Men vad gör det??

fråga inte vad vi höll på med men kul det hade vi ;)
  Vi gick in på parken och dansade och sjön till och med karaoke..
"did I tell you that I love you"
hehe, sinnes ...

Har svaga minnesluckor hur jag lyckades bädda ner mig i min
lilla micra, men jag sov där i varjefall
och inte ensam...hur fick vi plats??

Lördagen åkte vi till marknaden men det var inte så mysigt att gå
där i regnet....
Försökte bli lite mer människa så jag kunde köra hem.
Den här låten har gått varm hela veckan...

kan juh inte tänka på nåt annat ån Rättvik och det som..jaa...

När vi kom hem till Tessan på Lördagen så började vi om...
Ja, det e sant men man kände sig bra seg.
En underberg så kom man igång igen ja liite i varje fall.
Vi hamnade på cruising i Delsbo:)

jag , smygarn och Tessan sitter i Fredriks raggar bil :)

Sjukt nog så var det rätt kul där på motor gårn...
men..

Nu e jag sliten...
riktigt sliten.
Nu har jag gjort mitt för ett år...
och i morgon ska jag börja jobba :(
vill inte...vill inte...




2 Kommentarer

Postat av: Yvette den 2008-08-05 @ 23:54:52
http://vettans.blogg.se/

Vilken ROOLIG vecka ni verkar haft..men en hård sådan.synd att man inte kom dit..hmm!!



Ha de bra/yvette

Postat av: Sara den 2008-08-06 @ 00:04:43

Ja det var kul som tusan men nu blir jag nykter länge, länge :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback